Segt

Såg att mitt inlägg laddades in på bloggen nyss, 10timmar senare haha..
Sitter just nu på psykiatrin och kollar på någon seg film och dricker red bull för att hålla mig vaken.
Känns som hela veckan går segt.
Efter denna lektion har jag lunch sen specialpedagogik sen ska jag hem.
Ska packa lite inför morgondagens resa till Stockholm med klassen och plugga lite. Kanske träna om jag hinner.
Har alltid mina veckor så bokade att jag knappt hinner hälften. Är sånt planeringsfreak att jag har en kalender och skriver allt i och ett block som jag skriver vad jag ska hinna på en dag.
Kan säga att det alltid är fullt upp, tyvärr..
Men det löser sig sen med åren förhoppningsvis 😜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0