Fredag ☀

Det är fredag och det är sol ute! Älskart. ☀ Skönt att vakna upp på morgonen och se att det är ljust!
Just nu sitter jag på tåget påväg till skolan för att ha engelska och tre andra lektioner. Har projektarbete på bilden så det är mer eget ansvar och det sket jag i idag så det blev en sovmorgon! 😁
Dagen ser ut som så att det är först skola, sen ska mammas hår färgas, ska träna min lilla bebis antingen med spår eller social träning och sen ska jag göra cakepops. Första gången jag gör det hemma så vi får väl se hur det går..
Ser fram imot helgen då vi ska till syrran imorgon och hennes kille och hälsa på och sen ska vi grilla där och kanske spela lite spel. Sen på söndag ska Rickard köra cross så antagligen ska vi upp dit ett tag och sen ska vi på hundkurs.
Kommer bli en bra helg känns det som. 😊

Ha en bra fredag!! ☀😘


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0