22.17

Det är sent på kvällen och jag är helt död trots 3 lektioner i skolan..
Känner verkligen att skolan snart är över och tur är väl det. Bara att alla uppgifter ska in samtidigt i princip.. Det är döden..
Efter skolan gjorde jag klart engelskan jag låg efter med och sen var det vårfest på thencys dagis som jag skrev tidigare. Var ganska segt eftersom det regnade och blåste och alla snoriga skrikande och tjutande ungar överallt.
Det var olika aktiviteter där som hade med bondgården att göra. Som att hoppa hästhoppning då man var häst, sätta knorr på grisen och ansiktsmålning. Thency kom igång som mest på slutet.
Efter det fick jag övningsköra hem, vilket var första gången en så lång strecka.. Satt pissnödig ett antal gånger när lastbilar kom i motsatt riktning, haha! Och nu sitter jag här och det är snart dags för sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0