2/5-13

Hänt lite sen sist bloggen uppdaterades.
Har hunnit jobbat en hel del, varit på sista hundkursen som gick jättebra, varit på en fest som verkligen sög så drog efter 15min, varit på marieberg, varit och hälsat på både farmor och farfar och varit och grattat rickards mamma och mormor på mors dag en vecka efter.
Så det har varit fullt ös hela helgen. Veckan ser tyvärr lika full ut igen.
Har även fått mitt schema som visar att hela juni är fullbokad med jobb. Sug min Kuk.
Klart att jag är tacksam över att jag har jobb men det är inte så kul att jobba alla fina, soliga dagar och helger när alla andra är lediga. Dessutom är det mitt sista sommarlov innan vuxenlivet börjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0