Måndag

En veckas praktik har snart gått och min ilska för vissa människor man brukar bara stiger. Spelar ingen roll om man skulle springa jorden runt för dom, då skulle det inte vara tillräckligt snabbt iallafall..
Men det finns så klart väldigt bra och tacksamma personer man brukar med, så de väger upp allt det dåliga.. 😊
Det är så kul att en människa kan skina upp så om man bara bäddar personens säng eller bara tar på personen strumpor!
Det är en ära att få vara i sånna människors liv och det är då man är glad över att man jobbar som undersköterska :) .
Nog om det.
Här hemma rullar allt på med.
Har bytt rum med mamma och pappa nu så jag har inte ens en fjärdedel av det rummet jag hade tidigare men det känns ändå som jag redan börjar få bättre ordning här. Så det känns bra!
Nu ska jag vila upp mig lite och kanske sova för att orka morgondagens praktik och även boxningen imorn :) 👍👊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0