Torsdag

Sitter just nu och lyssnar på regnet som smattrar på fönsterrutorna här i huset.
Ganska mysigt faktiskt!
Dock vart jag lite blöt när jag kom hem från tåget.
Idag har jag haft kortdag i skolan.
7-11, jag klagar inte men jag kan säga att jag är helt slut eftersom vi har uppgifter, läxor och prov varje vecka.
Känns som att vi Vo11 är välförtjänta av ett sommarlov.
Fick även reda på lite betyg idag också.
Jag har E i två ämnen och resten har jag C i.
E motsvarar godkänt och C motsvarar väl godkänt.
Känns ändåhelt okej men ändå inte.. menmen ;)
Såhär ser jag ut idag i ansiktet, alltså lite småsur oc irriterad.
(dock var bilden innan nationella i svenska för typ 3veckor sen med min vän Sandra till vänster)
duktig som jag var gick jag ut med hunden innan det började regna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0