söndag :(

söndag idag, vilket betyder att det är skola imorn ! Vilket gör att jag längtar ännu mer till sommarlovet.
Har varit ute på en pyttepromenad nu på morgonkvisten, sjukt varmt här hemma. 24 grader i solen. :))
Det tackar vi vädergudarna för :)
Idag ska jag plugga, chilla och kanske träna lite.
Vi får se vad jag hinner med.
Ska ha läst ut min bok tills imorgon, vilket är ganska okej eftersom jag bara har ca 30sidor kvar.
Sen har jag mattenationella på Tisdag som jag är superneervös över.
Om jag inte får E på det så kanske jag inte klarar mattekursen. Har ett delprov kvar att göra men annars är jag körd. Jag som ska läsa matte B..
Menmen , nog med gnäll.. Nu ska jag sätta igång så jag får något gjort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0