Onsdag

Onsdag och det har varit en otrolig seg och jobbig dag!
Började med att vi hade sovmorgon, asnice bara att jag hade glömt att ställa om klockan så den ringde en timma tidigare än vad jag skulle gå upp.
Sen vart det vård och omsorg som var slapp.
Engelska nationella i 50min, hörövning, vilket var megasvårt.
Vård och omsorg igen, dock var det mer praktiskt, vilket är kul !
Engelska nationella i 1timma och 20min , läsning, det var också megasvårt..
Efter skolan drog jag direkt och slingade håret så nu är jag blond igen :)
Och nu sitter jag här och häckar och så klart är det facebook som regerar ;)
Ikväll ska jag sova hos Rickard men just nu så spelar han fotboll. men skriver kanske senare :)
Hatar att vara med på bild, men här är en bild från förut ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

jag köpte den för 200 kr. var något erbjudande. nu ligger den runt 300 kr. men du behöver inte alls använda den allt för ofta. men fungar sååå bra! verkligen sån sjuk skillnad!

2012-05-17 @ 10:50:49
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0