gud

Det är konstigt att man kan tycka om en person så mycket att det gör ont i en när man ska skiljas från personen.
Även fast man vet att man snart ska ses och det är 15minuters gångavstånd mellan varandras boenden.
Jag tycker iallafall att det är jättekonstigt.
Jag är en person som inte kan umgås med vissa personer så intencift , då blir jag frustrerad och irriterad, och det blir jag på den här personen också men jag vill ändå inte vara ifrån honom.
Konstigt, minst sagt !
Denna person jag skriver om är förstås min älskade !
En helt underbar person som alltid ställer upp och är lite för snäll för sitt eget bästa.
Han är en sån person jag kan leva med, en person som jag klarar av och som klarar av mig :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0