Fredag

Whoooops, idag är det fredag ;D
GLÄDJE på det !
Var i skolan på en lektion, lämnade in min samhällsuppgift som vart 5sidor och sen då?!
Då skulle alla andra göra omprov och vi andra skulle göra en uppgift som inte ens jag hade fått så jag bara satt där. KUUUUUL ! not !
Sen så gick jag ocg tvillingarna och köpte fika från ICA <3 Mahhahahahhääää
Skulle ha svenska men vi skulle läsa och det var då jag drog hem. Fett onödig dag med håltimma på 3 timmar för att sen ha en seriös lektion av 3 som skulle vara på eftermiddagen.. så NE !
Nu sitter jag och försöker ta igen det jag ar missat.Vilket tydligen "bara" var en fallbeskrivning som ska vara klar på måndag och en samhällsuppgift till.
Dock blir jag ganska LAGOM sur på Alléskolan och vissa lärare.
Som tillexempel fallbeskrivningen har vi haft ett tag och jag har 2 frågor kvar på den (jätteflummigt) och så kom läraren och sa att den skulle vara klar om två veckor och det var ju chill men så kom hon nu i veckan igen och sa att det skulle vara klar på måndag och vara skriven på datan..
VILKET JÄVLA ONÖDIGT JOBB !!!
Dessutom hade inte vi ens det ämnet idag vilket betyder att man måste göra den hemma.
ALLA KANSKE INTE HAR EN DATA ?????!!!

Dessutom funderar jag på att byta skola pga att jag inte tycker att alléskolan har en så bra utbildning..
Menmen , får se helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0