förkyld

det är hur många som helst som är krassliga och förkylda och en av de är jag.
Jag antar att de flesta har samma symptom, alltså näsdropp, ögonen rinner, halsont, låter som en pojke i målbrottet osv.
Kan upplysa er om att det är otroligt jobbigt !
Andra dagen jag är hemma nu och jag klättrar på väggarna av rastlöshet även om jag är hängig och inte orkar något.
Känner bara stressen över hur jag kommer efter i skolan och hur mycket jag behöver ta igen eftersom jag inte har några böcker hemma..
Var ute och gick max 10min igår för att komma ut i friska luften och jag kan säga att det känns i benen, då kanske ni förstår hur lite energi och hur svag man är. Men jag tackar gudarna över att jag inte har feber ! PepparPeppar !
Vill även träna.. Vill komma iform till sommaren och det lär jag ju inte göra av att ligga hemma och käka glass hela dagarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0