Måndag

Måste verkligen komma in i alla rutiner nu igen efter allt som hänt.
Får mota bort både känslor och tankar för att orka, men allt faller nog på plats efter ett tag..
Vad som har hänt sen sist har jag inget minne av, mer än att min farfar hastigt gick bort fredagen den 1juni.
Vilket kom som en chock eftersom jag och Rickard var där på torsdagskvällen.
Sen dess har vi varit hos farmor i flera dagar och i flera timmar.
Haft begravning och sagt farväl till farfar.
Bland det jobbigaste jag varit med om, men jag har sånt underbartstöd från både pojkvän, vänner och familj.
Vi håller ihop när det väl gäller.
Annars då?
Har bara tagit det lugnt eftersom all ork är borta.
Var på marieberg igår med mitt hjärta också och fick en överraskning, världens bästa överraskning :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0