valbooorg som sagt

Valoborg som sagt..
Dagen kommer bestå av att fixa sig, sen blir det grillad mat och massor med myspys med familjen och pojkvännen.
Vi ska nog förmodligen fram till brasan och kolla lite där och sen ska nog jag och Rickard hem till honom och bada bastu :)
Men vi får se vad kvällen bjuder på.
Jag är inte alls för fester och sådant.
Är ingen partybrud utan jag är hellre hemma och har myskvällar.
Detta beror på att jag verkligen OGILLAR fulla människor.
Tycker helt enkelt att det är äckligt när människor är för fulla och de inte vet vad de gör.
Klart att jag kan gå på fester och så men jag kan vara ärlig och säga att jag är inte den som dricker mycket.
Tycker det är bättre att ha koll på läget lixom :)
Men alla är vi olika och tur är väl det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0