helg

Helgen börjar närma sig sitt slut och jag är helt utmattad.
Fredagen var jättelugn, kollade lite bb och käka.
Igår var jag och Rickard ute från 11-18 för att sälja sportkläder på Munkarstigen som gick här.
Vi sålde grejer från sportex och jag vart ett par skor rikare :)
Efter det slängde vi i oss lite mat och sedan gick vi ut och gick med hundarna i nästan två timmar :)
Idag står träning och pluggning på schemat så det är väl bara att sätta fart !
Dessa snygga skor fick jag med mig hem ! Otoligt sköna skor som man knappt känner att man har på foten.
Det är som stötdempare i sulan så det är behagligt att gå och speciellt för mig som har prblem med knäna ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0